Har du spørgsmål eller skal vi igang med din hjemmeside?

Brug kontaktformularen eller gi’ os et kald. Så kan tager vi en snak om dit projekt og de forskellige muligheder.

 

Kontaktinformationer

kontakt@enigmawebdesign.dk

Alliancevej 35, 1 tv. København SV.

r

CVR. 36126329

Ofte stillede spørgsmål

Hvorfor bruger i WordPress?

WordPress er verdens mest udbredte CMS. Det er super let at arbejde med og rigtig intuitivt. Derfor kan det ikke blive lettere at vedligeholde sin hjemmeside efter vi har leveret.

Hvor hurtigt kan I levere?

Efter vi har afklaret hvordan jeres hjemmeside skal være bruger vi ca. 1 uge på at sætte jeres nye hjemmeside op?

Hvordan foregår processen?

Umiddelbart efter henvendelse og afklaring af behov og kravspecifikation udarbejdes tilbud og kontrakt. Denne fremsendes til kunden og underskrives hvorefter vores arbejde påbegyndes. Når hjemmesiden er færdigopsat starter de. 14 dages korrekturrunden hvor kunden fremsender en liste med ønsket rettelser. 

Hvornår fakturerer I?

Vi fakturer altid først efter jeres nye hjemmeside er gået live. Dette er dog med undtagelse af, hvis kunden ønsker at få adgang til den midlertidige hjemmeside inden lancering.

Er hjemmesiden Søgeoptimeret?

Alle vores hjemmesider er udarbejdet i forhold til “best practice” ift. søgeoptimering. Hjemmesiden er derfor helt klar til at blive indekseret og rangere best muligt i forhold til at der er tale om en ny hjemmeside.

Bemærk dog at SEO er en langvarig proces, der kræver vedvarende arbejde.

Er SSL-certifikat inkluderet?

Ja! SSL-certifikat er altid inkluderet, hvis vi bestiller det første år hosting, som er inkluderet i vores hjemmesidepakke.

Vi klæder erhvervslivet digitalt på

Vores mål er klart. Vi vil kun leverer topkvalitet.